Pagina's

zondag 4 januari 2015



Dear readers/ Lieve allemaal,

After a great december month, I'm kinda done with all the unhealthy food, but I don't want to eat just veggies and fruit, I love snacking way too much! So  I found a perfect solution: 2 ingredient oatmeal cookies. Super simpel, healthy and a feelgood moment is guaranteed!

Na een super leuke decembermaand, ben ik wel een beetje klaar met al het ongezonde eten. Toch heb ik geen zin om alleen maar aan het groente en fruit te gaan. Ik hou er veel te veel van om lekker te snacken. Gelukkig vond ik de perfecte oplossing: haverkoekjes met 2 ingrediënten. Het is super simpel, gezond en je hebt gegarandeerd een feel good moment!

What you need/ Wat je nodig hebt:

-Oatmeal/ Haver (2 cups)
-Banana/  Banaan (2)

How to do/ Wat te doen

1. Mash up the two bananas and put them in a bole with the oats.
    Prak de twee bananen en doe ze samen met de haver in een kom.
2. Optional: add some honey, peanutbutter, nutella, cinnamon, or whatever you like.
    Voeg optioneel wat honing, pinadkaas, nutella, kaneel of wat je maar lekker vindt toe.
3. Mix up all the ingredients.
    Mix alles met de mixer.
4. Put the dough on a baking plate in the shape of a cookie.
    Plaats het deeg op een bakplaat in de vorm van een koekje.
5. Bake the cookies for 10 minutes in the oven (350 degrees)
    Bak de koekjes 10 minuten in de oven (180 graden)
6. Eat them, love them, feel good <3
    Eet ze, hou van ze en voel je goed ^.^

You can also make bigger cookies and eat them for breakfast...
Áls je grotere koekjes maakt kun je ze als ontbijt eten...

Hopefully you're gonna try them out, it's so so easy :)
Ik hoop echt dat jullie het uitproberen het is zo makkelijk :)

xoxo Carina





2 opmerkingen:

  1. Hoeveel havermout heb ik nodig in gram?

    Thnx! Ga ze maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo sorry voor de hele late reactie! Ik doe zelf altijd een beetje wat goed voelt, nooit echt afgewogen haha. Ik doe ongeveer 2 kleine koffie kopjes.

      x

      Verwijderen